vrijdag 20 januari 2012

23

Ik moet 23 dingen doen. Dat lijkt heel wat, maar het komt goed. Hoe vaak heb ik niet verzucht dat ik nog 100 dingen moest doen? Of 1000? Of 50 dingen tegelijkertijd? Of dingen waaraan geen einde leek te komen?
'Kom je nou?' riep iemand dan ongeduldig.
'Ja,zo,' antwoordde ik, 'nog even 1 ding doen.'
'Wat dan?'
'Nog even de buitenboel schilderen.'
'Nog even een boek schrijven.'
'Nog even iets ophalen.'
'Waar dan?'
'In Zoetermeer.'
'Met de auto?'
'Nee, het is de auto.'
23 dingen, kom op zeg. Klusje van niks.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Gelukkig waren de eerste drie dingen appeltje-eitje zo te zien. Een ervaren blogger zo te zien.
Veel plezier met 23Dingen.

Anoniem zei

Ik heb je blog bij mijn links gezet.

Heb je je al als schrijver aangemeld voor het grote schrijversfeest (beetje humbug wel natuurlijk) in de bieb op 14 maart? http://www.bibliotheekkatwijk.nl/

Groet, Leendert

Daan zei

Goed bezig Peter!

Niels Bakker zei

Ha Peter, we zullen zien!!!!

Tike zei

Ha Peter,

Jij bent al 100 dingen verder, maar ook ik heb net mijn eerste stappen op het 23dingen front gezet.