dinsdag 19 juni 2007

Teleurstelling

Ring!Ring!Ring!
-Met Peter van D?
-Met Paul B van het A-college.
-Hallo, Paul.
-Ja, je weet als ik op dit tijdstip bel dat dat dan geen goed bericht is.
-Ja, ik weet het.
-Bram heeft het niet in één keer gehaald.
-Nee.
-Nee. Hij mag maar één onvoldoende in zijn profiel hebben en hij heeft er twee.
-Wiskunde en...?
-Scheikunde. Voor zijn schoolexamen stond hij een 5,4 en voor zijn centraal schriftelijk heeft hij een 5,5 gescoord.
-Nee!
-Ja!
-Hoe bestaat het!
-Ja, lullig. Shit happens.
-Hè?
-Wat?
-Ik dacht, ik dacht dat je Duits gaf?
-Yes.
-Aber...
-Doch...
-Scheisse, Paul.
-Scheisse mit Reisse, Peet.
-Gut. Good. Goed.
-Bon. Zie ik Bram morgen op school. Zeg dertienhonderd uur.
-Ja, jammer.
-Spijt me.
-Ook zo.
-Niets aan te doen.
-Feiten.
-Harde feiten.
-Objectieve gegevens.
-Cijfertjes.
-Je kunt er niet omheen.
-Je moet er dwars doorheen.
-Je neerleggen.
-Erbij.
-Zeker.
-Eet ze.
-Ook zo.
Klik.
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Geen opmerkingen: