donderdag 23 september 2010

Susan Boyle huilt

Beste Lou,

Hierbij vraag ik je toestemming voor het gebruiken van je hit 'Perfect Day' bij mijn afscheid. Ik ga het niet zelf zingen, maar slechts laten horen van een cd.

Muzikale groetjes,

Soleil

Beste Soleil,

Ik heb erover nagedacht en sta het toe op voorwaarde dat je mij per direct het bedrag aan royalties overmaakt op bankrekening 23153278 van Lehman Brothers Bank Ltd te New York. Veel plezier op je afscheidsfeest. Wat ga je eigenlijk voor nieuwe uitdaging aan? Een Walk on the Wild Side? :)

Lou

Susan Boyle huilt omdat Lou Reed haar verbiedt 'Perfect Day' te zingen


Niet zo'n perfecte dag gisteren voor Susan Boyle. Op weg naar de televisiestudio, waar ze in 'America's Got Talent' haar versie van Lou Reeds 'Perfect Day' zou zingen, kreeg ze te horen dat meneer Reed geen fan is van haar. Bijgevolg verbood hij haar zijn hit uit 1972 te zingen. (bron: http://www.hln.be/)



1 opmerking:

Anoniem zei

Maar gelukkig, zie hier:

http://bit.ly/f4A4GR