donderdag 14 mei 2015

Sigaretten halen 353

Ik kan het hem niet vragen aangezien hij nog niet bij kennis is, maar ik ga er vanuit dat Soleil het op prijs stelt dat ik zolang het nodig is voor hem inval. De iPad heeft de val helaas niet overleeft. Gelukkig kan ik gebruik maken van een computer in de bibliotheek van Luik die in de buurt ligt van het hospitaal waar Soleil na zijn onfortuinlijke ongeval is opgenomen. Het gaat naar omstandigheden redelijk zei de arts. Hij deed me denken aan die chirurg uit 'Sigaretten Halen', kom hoe heet die man, die populaire dokter uit het ziekenhuis van Digne-les-Bains, die iets met die Vlaamse kreeg, dat mens van het Vlaams Belang. Nou ja, doet er ook niet toe.
Feit is dat ik Soleils gebruikersnaam en wachtwoord van zijn blog zonder veel moeite kon kraken. Dat scheelde een hoop gedoe. Gebruikersnaam: sigarettenhalen, wachtwoord: soleil1957. Verschrikkelijk eigenlijk dat ik met zo'n ouwe lul op pad ben. Dat realiseer je je pas wanneer je de harde cijfers ziet. Alsof ik geen jongere gast aan de haak kan slaan. Ik mag er wezen al zeg ik het zelf. Vandaar natuurlijk dat die arts mij ook wel zag zitten. Wat een flirter😍.
Maar ter zake. Zoals ik zei, ik ben for the time being invalblogger. Tijd om dat 'Siageretten Halen' naar mijn hand te zetten. Ik mag wel opschieten, nog maar 12 afleveringen te gaan.

Geen opmerkingen: