vrijdag 15 mei 2015

Sigaretten halen 354


Ik heb op papier even een kladversie uitgewerkt die ik hierbij uittyp. 
In de hoogste en kleinste kamer van het hotel in de Voerstreek beleefden Zus en Fred een zinderende nacht in het te smalle tweepersoonsbed. Zo'n ledikant mag dan een twijfelaar heten, over de bezigheden van Zus en Fred zullen geen twijfels bestaan. Zus Bennekom wist niet wat haar overkwam, onervaren als ze was. En Fred leefde zich helemaal uit op zijn nieuwe jonge strakke vriendin. Bijkomend voordeel van die room at the top was dat er geen buren waren voor eventuele overlast. Alleen onderburen dan, maar dat waren gelukkig twee hoogbejaarden die beiden heel hard snurkten en bovendien nogal doof waren. Vooral Zus was nogal luidruchtig. 
Uiteindelijk viel het verzadigde stel happily wet en uitgeput in slaap. 
Goed, ik zie nu dat het niet zo'n erg lang stukje is geworden. Uitgeschreven leek het heel wat. Ik wilde niet verder in details treden. Er moet voor de lezer iets te raden over blijven. Erotische scènes zijn ook best moeilijk om te schrijven. Het noemen van exacte handelingen en lichaamsdelen wil nog wel eens averechts werken.
Hoe dan ook, tot morgen.
O ja, met Soleil gaat het nog niet, zoals het zou moeten gaan. Ik heb straks een ontmoeting met zijn arts in het ziekenhuisrestaurant. Je raadt nooit hoe hij heet. Paul Sachet! Toevallig hè.

Geen opmerkingen: